Telia Kundtjänst

Tycker Telias kundtjänst sviker på många plan. Långa kötider, och ofta när man kommer fram så framstår man själv som mer kunnig inom ärendet, gällande felsökning etc. Ringer man dessutom från en telefon utan Telia som operatör kostar det skjortan att sitta i den där telefonkön, för ett samtal som oftast inte ger någon hjälp.
Hade problem med mitt bredband som jag beställde från dom. Fick det hemskickat och kopplade in det för att upptäcka att det inte fungerade att surfa. Ringde dom flera gånger, varpå alla gånger sa de att problemet skulle vara fixat inom ett dygn. Först efter en månad skickade dom ut tekniker som åtgärdade problemet på fem minuter.
Hade problem med mitt bredband som jag beställde från dom. Fick det hemskickat och kopplade in det för att upptäcka att det inte fungerade att surfa. Ringde dom flera gånger, varpå alla gånger sa de att problemet skulle vara fixat inom ett dygn. Först efter en månad skickade dom ut tekniker som åtgärdade problemet på fem minuter.

Kommentarer
Trackback